FAQ aneb ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Můžu objednat více produktů najednou?

Pokud objednáváš více produktů najednou, musíš pro každý vytvořit samostatnou objednávku. V takovém případě je ti poštovné samozřejmě účtováno pouze jedno.

Jakou mám zvolit velikost?

Je to jednoduché. V popisu každého produktu je TABULKA VELIKOSTÍ v níž jsou uvedeny rozměry zboží v jednotlivých velikostech. 

Co když mi zboží nesedí a potřebovala bych ho vyměnit za jinou velikost?

To není problém, ráda ti ho vyměním. Postup pro výměnu zboží najdeš ZDE.

Je v nabídce i dárkový poukaz?

Ano! Napiš na martina@lasoul.cz a domluvíme se. Veškeré informace najdeš ZDE.

Chci platit převodem. Jak to mám udělat?

Jakmile obdržím objednávku, zašlu ti potvrzení emailem společně s proforma fakturou. Na té budou veškeré potřebné údaje k provedení platby.

Za jak dlouho mi přijde objednané zboží?

Zboží ti odešlu na dobírku do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky. Pokud hradíš objednávku převodem na účet, zboží bude odesláno do 2 pracovních dnů po připsání částky na účet.

Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

V takovém případě ji hlavně nepřebírej. Pokud je obal poškozen, odmítni zásilku převzít a sepiš protokol o škodě. Zároveň mě informuj o této situaci. Pošlu ti obratem nové zboží, nebo vrátím uhrazenou částku.

Jak mám postupovat při reklamaci?

To, že se na zboží objeví vada, se může stát. Nic se neděje. Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců ode dne převzetí produktu. Mysli ale na to, že za vadu se nepovažuje změna vlastnosti produktu, která vznikla v důsledku opotřebení, nebo nesprávného používání. Veškeré informace o tom, jak postupovat při reklamaci, najdeš ZDE.

Mohu vrátit zboží a odstoupit od smlouvy?

Mrzí mě to, ale není to problém. Od smlouvy můžeš odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Veškeré informace o tom, jak postupovat při odstoupení od smlouvy, najdeš ZDE.