Reklamace a vratka
Jak mám postupovat při reklamaci?
To, že se na zboží objeví vada, se může stát. Nic se neděje. Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců ode dne převzetí produktu. Myslete ale na to, že za vadu se nepovažuje změna vlastnosti produktu, která vznikla v důsledku opotřebení, nebo nesprávného používání.
Vyplňte tento Reklamační formulář LASOUL a společně s kopií daňového dokladu (faktury) jej vložte do zásilky s vráceným zbožím a odešlete doporučeně na adresu Martina Prokopová, Pokorného 866/19, 198 00 Praha 9 jakýmkoliv dopravcem.
Reklamované zboží pošlete řádně zabalené, aby se při dopravě nepoškodilo. Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Poštovné při reklamaci hradí zákazník.
Mějte prosím na paměti, že nemůžete reklamovat vady zboží, které jste sami způsobili, nebo o kterých jste při koupi věděli. Stejně tak i u vad, pro které jsme s vámi, jakožto prodávající a zákazník, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás o tom vyrozumím. Zákonná lhůta je 30 kalendářních dnů, ale snažíme se záležitost maximálně urychlit.
Mohu vrátit zboží a odstoupit od smlouvy?
Pokud vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete ho vrátit a vrátíme vám peníze. Vyplňte Formulář pro odstoupení od smlouvy LASOUL, přiložte k němu kopii daňového dokladu (faktury) a společně se zbožím odešlete doporučeně na adresu Martina Prokopová, Pokorného 866/19, 198 00 Praha 9 jakýmkoliv dopravcem.
Zboží pošlete řádně zabalené, aby se při dopravě nepoškodilo. Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Poštovné při vrácení zboží hradí zákazník. Vrácené zboží musí být čisté a nejevit známky opotřebení. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zboží od dopravce.