FAQ - nejčastější otázky

glami

 

Jakou mám zvolit velikost?

Je to jednoduché. V popisu každého produktu je tabulka velikostí v níž jsou uvedeny rozměry zboží v jednotlivých velikostech. 

 

Co když mi zboží nesedí a potřebovala bych ho vyměnit za jinou velikost?

Nesedí ti velikost zboží? Můžeš ho bez problému vyměnit za jinou velikost, pokud je skladem. Kontaktuj mě se svým požadavkem emailem na martina@lasoul.cz a rezervuj si novou velikost. Následně vyplň FORMULAR REKLAMACE_VYMENA_VRACENI ZBOZI, přilož kopii faktury a společně se zbožím odešli na adresu Martina Prokopová, Pokorného 866/19, 198 00  Praha 9.

Zboží pošli řádně zabalené, aby se při dopravě nepoškodilo. Neposílej zboží na dobírku, nebude převzato. Poštovné při výměně zboží hradí zákazník. Vrácené zboží musí být čisté a nejevit známky opotřebení. Zboží můžeš vyměnit do 14 dnů od převzetí zboží od dopravce. 

 

Je v nabídce i dárkový poukaz?

Ano! Dárkové poukazy v několika cenových hodnotách jsou v nabídce zde.

 

Za jak dlouho mi přijde objednané zboží?

Při objednávce realizované/ připsané úhradě do 12hod. odesílám zboží ještě tentýž den. Zboží bys měla obdržet nejpozději do 2 pracovních dnů.

 

Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

V takovém případě ji hlavně nepřebírej. Pokud je obal poškozen, odmítni zásilku převzít a sepiš protokol o škodě. Zároveň mě informuj o této situaci. Pošlu ti obratem nové zboží, nebo vrátím uhrazenou částku.

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

To, že se na zboží objeví vada, se může stát. Nic se neděje. Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců ode dne převzetí produktu. Mysli ale na to, že za vadu se nepovažuje změna vlastnosti produktu, která vznikla v důsledku opotřebení, nebo nesprávného používání. Veškeré informace o tom, jak postupovat při reklamaci, najdeš zde.

Vyplň tento FORMULAR REKLAMACE_VYMENA_VRACENI ZBOZI a společně s kopií daňového dokladu (faktury) jej vlož do zásilky s vráceným zbožím a odešli na adresu Martina Prokopová, Pokorného 866/19, 198 00  Praha 9.

Reklamované zboží pošli řádně zabalené, aby se při dopravě nepoškodilo. Neposílej zboží na dobírku, nebude převzato. Poštovné při reklamaci hradí zákazník.   

Měj prosím na paměti, že nemůžeš reklamovat vady zboží, které jsi sama způsobila, nebo o kterých jsi při koupi věděla. Stejně tak i u vad, pro které jsem s tebou, jakožto prodávající a zákazník, dohodla snížení ceny. Neodpovídám ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. 

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když tě o tom vyrozumím. Zákonná lhůta je 30 kalendářních dnů, ale snažím se záležitost maximálně urychlit. 

 

Mohu vrátit zboží a odstoupit od smlouvy?

Pokud ti zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžeš ho vrátit a já ti vrátím peníze. Vyplň FORMULAR REKLAMACE_VYMENA_VRACENI ZBOZI, přilož k němu kopii daňového dokladu (faktury) a společně se zbožím odešli na adresu Martina Prokopová, Pokorného 866/19, 198 00  Praha 9. 

Zboží pošli řádně zabalené, aby se při dopravě nepoškodilo. Neposílej zboží na dobírku, nebude převzato. Poštovné při vrácení zboží hradí zákazník. Vrácené zboží musí být čisté a nejevit známky opotřebení. Zboží můžeš vrátit do 14 dnů od převzetí zboží od dopravce. 

Zpět do obchodu