FAQ - nejčastější otázky

glami

 

Jakou mám zvolit velikost?

Je to jednoduché. V popisu každého produktu je tabulka velikostí v níž jsou uvedeny rozměry zboží v jednotlivých velikostech. 

 

Co když mi zboží nesedí a potřebovala bych ho vyměnit za jinou velikost?

Nesedí vám velikost zboží? Můžete ho bez problému vyměnit za jinou, pokud je skladem. Kontaktujte mě se svým požadavkem emailem na martina@lasoul.cz a rezervujte si novou velikost. Následně vyplňte FORMULAR REKLAMACE_VYMENA_VRACENI ZBOZI, přiložte kopii faktury a společně se zbožím odešlete na adresu Martina Prokopová, Pokorného 866/19, 198 00  Praha 9 jakýmkoliv dopravcem.

Zboží pošlete řádně zabalené, aby se při dopravě nepoškodilo. Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Poštovné při výměně zboží hradí zákazník. Vrácené zboží musí být čisté a nejevit známky opotřebení. Zboží můžete vyměnit do 14 dnů od převzetí zboží od dopravce. 

 

Je v nabídce i dárkový poukaz?

Ano! Dárkové poukazy v několika cenových hodnotách jsou v nabídce zde.

 

Za jak dlouho mi přijde objednané zboží?

Při objednávce realizované/ připsané úhradě odesíláme zboží do 24 hodin. Zboží byste měli obdržet nejpozději do 2 pracovních dnů.

 

Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

V takovém případě ji nepřebírejte. Pokud je obal poškozen, odmítněte zásilku převzít a sepište protokol o škodě. Zároveň nás informujte o této situaci. Pošleme vám obratem nové zboží, nebo vrátíme uhrazenou částku.

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

To, že se na zboží objeví vada, se může stát. Nic se neděje. Lhůta pro uplatnění reklamace je 24 měsíců ode dne převzetí produktu. Myslete ale na to, že za vadu se nepovažuje změna vlastnosti produktu, která vznikla v důsledku opotřebení, nebo nesprávného používání. Veškeré informace o tom, jak postupovat při reklamaci, najdete zde.

Vyplňte tento FORMULAR REKLAMACE_VYMENA_VRACENI ZBOZI a společně s kopií daňového dokladu (faktury) jej vložte do zásilky s vráceným zbožím a odešlete na adresu Martina Prokopová, Pokorného 866/19, 198 00  Praha 9 jakýmkoliv dopravcem.

Reklamované zboží pošlete řádně zabalené, aby se při dopravě nepoškodilo. Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Poštovné při reklamaci hradí zákazník.   

Mějte prosím na paměti, že nemůžete reklamovat vady zboží, které jste sami způsobili, nebo o kterých jste při koupi věděli. Stejně tak i u vad, pro které jsme s vámi, jakožto prodávající a zákazník, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. 

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás o tom vyrozumíme. Zákonná lhůta je 30 kalendářních dnů, ale snažíme se záležitost maximálně urychlit. 

 

Mohu vrátit zboží a odstoupit od smlouvy?

Pokud vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete ho vrátit a vrátíme vám peníze. Vyplňte FORMULAR REKLAMACE_VYMENA_VRACENI ZBOZI, přiložte k němu kopii daňového dokladu (faktury) a společně se zbožím odešlete na adresu Martina Prokopová, Pokorného 866/19, 198 00  Praha 9 jakýmkoliv dopravcem. 

Zboží pošlete řádně zabalené, aby se při dopravě nepoškodilo. Neposílejte zboží na dobírku, nebude převzato. Poštovné při vrácení zboží hradí zákazník. Vrácené zboží musí být čisté a nejevit známky opotřebení. Zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zboží od dopravce.